nedjelja, 19. travnja 2015.

Le petit Marseiliais Nourishing Skin Balm / Hidratantni balzam za tijelo - Review / Recenzija

Hello! :)


Pozdrav drage moje! :)





Le Petit Marseiliais is new brand to me and here is review of  their Nourishing Skin Balm.

Le Petit Marseiliais je brend koji je meni novi iako je na našem tržištu dostupan oko godinu dana. Ovo je recenzija o njihovom Hidratantnom balzamu za tijelo sa karite maslacom, uljem slatkog badema i arganovim uljem.





Packaging of product is plastic with good lid. When you first open it there is a foil that secures the product, so you know that nobody used it. 

Pakiranje je plastično sa plastičnim poklopcem, kada ga prvi put otvorite prvo se nalazi folija koja osigurava da proizvod nije ranije otvoren.




Product it self is white and thick, something between body butter and body milk. But it is easy to apply on skin because body temperature melts it down a litlle. 

Sam proizvod je gust, nije gust kao klasičan maslac za tijelo ali nije ni rijedak kao mlijeko za tijelo. Kada ga stavite na kožu, balzam se zbog temperature tijela malo otopi pa ga je još lakše za nanjeti.


Ingredients / Sastojci


Aqua, paraffinum liquidum, glycerin, PEG 6 stearate, caprylic/capric triglyceride, dimethicone, cetearyl alcohol, isostearyl isostearate, hydrogenated palm kernel glycerides, octyldodecyl myristate, butyrospermum parkii to ridge, paraffin, argania spinosa kernel oil, hydrogenated palm glycerides, prunus amygdalus dulcis oil, acrylates/acrylamide copolymer, ceteth 20, glyceryl stearate, steareth 20, polysorbates 85, ceramicrocristallina, carbomer, citric acid, DMDM hydantoin, methylparaben, ethylparaben, perfume.









Skin balm with Karite, Sweet almond oil, Argan oil has the best smell ever. You can definitely sense karite, almond and argan. I is not one of those when you apply it and after 5 minutes smell evaporates. It stays all day on skin and that is huge plus. 

Kako sam već ranije napisala da balzam sadrži karite, slatki badem i argan, ima prekrasan miris, blag, svježi i nježan. Nemogu odrediti po čemu miriše ali definitivno se osjete ove tri komponente. Nije kao ostale mazalice za tijelo čiji miris nakon nanošenja ispari za 5 minuta, ovaj miris ostaje cijeli dan na vašoj koži (Ja osobno imam osjećaj kao da sam stavila parfem na tijelo). 





It is easy to apply, it absorbs quickly in to the skin. 

Kako ja nikad nemam vremena čekati da mi se krema upije, ovo je savršeno za mene jer se upija brzo i lako se nanosi na kožu.


So, if you have dry skin and want to have nice, refreshing and mild smell (more like perfume) all day this is product for you.

Ako imate suhu kožu i želite mirisati cijeli dan, ovo je proizvod koji vam preporučujem.

I forgot to say, package has 250ml (8.4 fl.oz) of product. Package is kind of retro and remins me of France and Provance.


Ovaj balzam dolazi u pakiranju od 250ml i za cijenu nisam sigurna jer sam ga dobila na poklon od dečka :).

Click on for review of Le petit Marseiliais by Mona Moon
link na recenziju Le petit Marseiliais  kolegice Mona Moon




Did you try it? What is your opinion?
Jeste li ga vi probale i kakvo je vaše mišljenje?







*not PR


Nema komentara:

Objavi komentar