petak, 17. travnja 2015.

Beauty Blogger Tag





Prije svega hvala divnoj Mili sa Gleetree92 bloga <3 .


Dakle trebam odgovoriti na 7 pitanja i tagirati još 7 blogerica :) ...

Krenimo na posao :)







1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?

Blog sam počela pisati kad sam otkrila blogove i drage mi kolegice blogerice, te sam došla do zaključka kako imam i ja raznih bjuti i ne bjuti ideja :) . Neznam točno ali mislim da je blog aktivan od 12og mjeseca 2013.g... Neko vrijeme sam pisala na platformi Wordpress ali mi je nekako blogger jednostavniji. Link za blog na Worpress-u LINK .


2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?

Prvi blogovi koje sam pratila su bili: Makeup and other, Happy Woman,  Makeupnaopacke, Mala trubica (dok je još bila na platformi Wordpress-a) i mislim da je to to na početku što sam pratila :) .


3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?

Hmmm sad se nemogu sjetiti ali mislim da je jedan od Hello Beauty blender, sa kojim sam zadovoljna :) i lijepo odrađuje posao. Malu žućo kako ga zovem je zadržao oblik i boju, te lako sa njega skidam mrlje od pudera, korektora, i ostalih mazalica.



4.Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja Beauty bloga?

5 najdražih stvari je: mogu pisati o čemu god želim :), imam izgovor za slikanje proizvoda i namještanje pozadine, vaši komentari koji me jako vesele :), što sam dio lijepe i vesele beauty zajednice :) i učenje novih stvari u vezi meni najdražih stvarčica.



5.Što si naučila od kada pišeš blog?

Naučila sam da se bolje informiram kad kupujem neki proizvod, naučila sam se još bolje šminkati i bolje potrošiti novce :).


6. Što se kod tebe promijenilo od kada pišeš blog?

Naučila sam se strpljenju, dakle nema odma otvaranja proizvoda, prvo slikanje, nema probavanja, prvo slikanje u originalnom stanju pa tek onda testiranje. Od kad pišem blog koristim više makeup-a te mi je moj makeup kutak uredniji :).


7. Imaš li neki savjet za one koji namjeravaju pisati beauty blog?

Ako stvarno volite to o čemu bi ste pisale, onda napravite svoj blog, ako vam je cilj zaraditi onda nemojte ni otvarati blog. Blog je vaš mali kutak svemira gdje izlažete sebe i svoje mišljenje po vašim vlastitim pravilima ;).

Eto toliko od mene :) i evo popis onih koji bi to mogli uraditi :) i drugi su pozvani da se pridruže :) 

Makeup and other

Mala trubica

Happy Woman

Beauty Doctor

Makeupnered

BlogoMarija

LalaLoo






















Nema komentara:

Objavi komentar