četvrtak, 22. siječnja 2015.

Liebster Blog Award/Tag





Prije svega hvala dragoj Make up Judge na nominaciji :* .

Dakle radi se o Liebster Blog Award/Tag, jedna vrsta promoviranja manje poznatih blogova u našem blogo svijetu.

Kada vas nominiraju, trebate odgovoriti na 11 pitanja te napraviti svojih 11 pitanja i nominirati od 5-11 blogerica.

Krenimo!




1. Da li više volite sjaj za usne ili ruž?
Ruž više volim jer mi je decentniji i dulje mi izdrži na usnama. Nikada nisam bila fan sjaila.

2. Najbolje putovanje na kojem ste bile?
Definitivno maturalac u Barceloni i Lloret de Mar koji su mi ostali u najljepšem sjećanju. Voljela bih opet posjetiti ove dvije destinacije.

3. Da li više volite planinu ili more?
Hm, ovisi o mom raspoloženju, ali prije bih se za more odlučila. Kontinentalci će shvatiti :)

4. Imate li neku čudnu beauty naviku?
Neznam da li se to kvalificira kao čudno :) , ali ja sve moram pomirisati, nema veze da li je u pitanju puder, maskara ili nešto treće ja sve moram pošnjofati.

5. Najskuplji makeup proizvod koji ste imale?
Loreal maskara (ona sa crnim i bijelim dijelom) i Revlon puder.

6. Najluđa hrana koju ste probale? Ako toga nemate, onda ona koju kao lude jedete?
Sve volim probati, pogotovo voće koje mi je nepoznato. Prvo su Kaki jabuke koje treba jesti kada su skroz mekane, a ja pametna sam kupila najtvrđe i kada sam ih probala to je bilo nešto grozno u ustima i iz nekog razloga nemmožete ih ni progutati.
Drugo je Liči koji mi je odličan, samo je preskup. Ima tako fini okus, mogla bih stalno to jesti.
Treće Pomelo, definitvno otkriće, moje najdraže voće, koje je kao naranča, samo što ima jače opne koje se mogu kidati, a daju se oguliti iz kore i onog nečeg prozirnog.

7. Jeste li ikada maštale o tome da imate amneziju- dakle da aspolutno sve zaboravite? :)
Nisam maštala o tome, ali kad razmislim, neznam da li bi to bilo dobro :)

8. Koliko kozmetike nosite na put?
Ja kad idem na put nosim sve što se ponjeti može, nema veze što ću koristiti dva tri ili pet proizvoda.
Kod mene vrijedi ona "može mi zatrebati" :).

9. kao male su vas pitale, vrijeme je da se sada odlučite, mama ili tata? :)
Mama.

10. Kako njegujete svoju kosu?
Ne radim ništa posebno, stavim masku na kosu (ne svaki put ali često), operem šamponom i kada ju prosušim stavim malo arganovog ulja na vrhove. 

11. Da li više volite slanu ili slatku hranu?
Volim sve :) sve zavisi kakvog sam rapoloženja.

Sada ću ja nominirati:

A pitanja su:

1. Koji je vaš najomiljeniji kozmetički proizvod?

2. Koji vas je kozmetički proizvod najviše razočarao?

3. Da li bi ste htjele biti netko drugi na jedan dan? I tko?

4. Koja je vaša omiljena boja?

5. Kada bi ste morale birati, što bi izabrale i zašto? Maskara ili ruž?

6. Koja vam je loša navika kada je u pitanju skidanje makeup-a?

7. Koji vam je najomiljeniji parfem? (Onaj za sva vremena koji vam nikad ne dosadi)

8. Zašto ste počele pisati blog?

9. Koja vas vrlina kod osobe odmah osvoji?

10. Što vam je presudno kod kupovanja? Cijena, kvaliteta, pakiranje?

11. Koja osoba u vašem životu je na vas ostavila najveći i najpozitivniji utisak?


Eto, to su moja pitanja, nadam se da nisu dosadna :)

:*










Nema komentara:

Objavi komentar