nedjelja, 4. siječnja 2015.

Favorites of 2014

Hello!

First of all

Happy New Year! :)


Pozdrav!

Prvo vam želim zaželiti

Sretnu Novu godinu! :)


So, here are my favorite products of 2014.

Dakle, ovo su moji omiljeni prozvodi u 2014.godini.







BabyLove collection is for babies, but it is very good for every age. It has mild scent and no parabens or other stuff that is bad. The brand is part of DM (cro) (Drogerie Markt official (de)). Price is very affordable and quality is very high.
I just love it :)

BabyLove kolekcija za bebe je dobra za svaku dob. Ima blagi miris i nema parabena i druge sastojke koji štete. Link za Dm hrv i Dm de gore. Cijena je niska, a kvaliteta velika.
Jednostavno volim :)








Ah, say no more, Catrice and Manhattan. Quality products for low price. I will continue to use them in 2015.

Catrice i Manhattan kvalitetni proizvodi koje ću nastaviti koristiti i u 2015.godini.







The Nivea Cocoa Indulging was sent to me by Nivea to test it. I was so happy, and I'm very satisfied with body milk :). Review soon.

Nivea Cocoa Indulging mi je poslana na tesrtiranje od strane Nivee. Ja sam naravno bila jako sretna kada sam dobila e-mail sa obavjesti da sam izabrana za testiranje. Sa mlijekom sam jako zadovoljna. Recencija naravno stiže uskoro.





Labello is very good product and I don't have any bad experience with this product and I will continue to use it :).

Labello je jako dobar proizvod i nemam loša iskustva sa njima. Nastaviti ću i u ovoj godini sa upotrebom ovog proizvoda :).





A very good product for intimate care:).

Jako dobar proizvod za intimnu njegu :).






The best face creme by Oriflame.

Najbolja krema by Oriflame.




The best deo creme by Balea (Dm).

Najbolja deo krema Balea (Dm).





Nail remover by Aveo (Muller) is so good because it removs all nails polish so easy even red nail polish. It has aceton but it doesn't hurt your nails because it has a alomnd oil. :)

Aceton od Aveo (Muller) koji mi je predobar jer skida sav lak sa nokta tako lako, čak i crvene nijanse. Iako ima aceton ne oštećuje nokat jer ima bademovo ulje u sebi. :)





Catrice mascaras are very good and I will continue to use them in 2015.

Catrice maskare su jako dobre i nastaviti ću ih koristiti i u ovoj 2015.godini.





Mixa just perfect :)

Mixa jednostavno savršena :)




What are your favorite products of 2014.?
Koji su vaši omiljeni proizvodi u 2014godini?











eef02ace754047f9b1373b3e2b64352f615294071c1c794881

Nema komentara:

Objavi komentar