petak, 5. prosinca 2014.

Oriflame Nourishing Face Cream - Multi-Vitamin Complex & Macadamia Nut Oil - Recenzija

Jednostavno nemogu dočekati napisati ovu recenziju jer sam oduševljena ovom kremom.

Naravno radi se o Oriflame Nourishing Face Cream - Multi-Vitamin Complex & Macadamia Nut Oil.






Kako mi je u zadnje vrijeme koža lica bila u najmanju ruku čudna, trebala sam nešto što će umiriti te čudne bubuljice i potkožne prištiće.

Volim i obožavam Oriflame, no neko vrijeme nisam ga naručivala jer eto ne radim pa pogađate financije ne dopuštaju te moje izlete. No kako sam skupila narudžu, za oko mi je zapela ova preslatka ambalaža. 

Prvo što uočim na proizvodu je ambalaža pa tek onda cijena. Voljela bih da imam financije koje dopuštaju da svaki mjesec naručujem iz Oriflame-a sve što mi se svidi :) ... Mislim da bi i sam Oriflame jako puno profitirao hehehe :).

No krenimo, kao što rekoh ambalaža je apsolutno predivna, slatka i prekrasna.
Istu večer kada sam dobila paket sam stavila kremu na čisto lice bez nekih posebnih očekivanja.

I nakon par minuta sam dodirnula lice i koža je bila prekrasna i mekana :D nisam imala nikakve reakcije i sve čudne pojave su se umirile i sada nakon nekoliko dana korištenja moje odušvljenje nije splasnulo.





Krema je lagane teksture i lijepo se upije u kožu, ne ostavlja masni sjaj niti je koža ljepljiva, također je koža nahranjena. Ova krema je dnevna krema ali je ja stavim ujutro i navečer prije spavanja jer mi baš odgovara :).

Miris je blag, podsjeća me na miris kreme od kolača, neznam zašto. Miris nije jak, baš je onako fin i decentan.


Na moju veliku žalost krema je limitirano izdanje :( tako da neznam kako ću kada je potrošim.

Krema će biti dostupna i u sljedećem Oriflame katalogu od 09.12.2014. po cijeni od 22,90kn za 75ml.

Također su u istoj kolekciji i balzam za usne i hranjiva maska za lice. 

Mislim da ću naručiti više komada kreme i cijelu ovu kolekciju jer sam zaista zadovoljna. 

Stavljam vam par sličica kreme i nešto malo iz sljedećeg kataloga :) ako vam se što svidi možete naručiti preko osoba koje se bave Oriflame-om ili se same učlanite preko njihove stranice :).









I još jedna moja topla preporuka je Magic Šal iz Oriflame-a, pogledajte video ispod :) imam takav šal i odličan mi je i u videu će te zašto :) dostupan od 09.12.2014. Boja šala koja je dostupna je crna.

                                       



Koju kremu za lice vi volite koristiti?






















Nema komentara:

Objavi komentar