nedjelja, 8. prosinca 2013.

Proizvodi koje koristim

Pozdrav svima :-)


Svoj prvi post sam odlučila posvetiti Oriflame-u i njihovim proizvodima. Dakle, već nekoliko godina se bavim njihovim proizvodima i mogu vam reći da sam zadovoljna. No cijene su nešto više nego prije ali je i dalje jeftiniji nego Avon čiji su mi proizvodi uvijek iz nekog meni nepoznatog razloga bili skupi.
Pa krenimo :-)

Kistovi by Oriflame

Kupila sam ih nedavno i jako sam zadovoljna, odlučila sam se na ovu "investiciju" jer sam kupovala one jeftine kistove i obavezno se raspadnu. 
Četkica za obrve

Četkica za obrve je odlična jer sam taj "vrat" četkice je stabilan i veoma lagana za korištenje.


Četkica za "blendanje"

Četkica za blendanje je po meni "must have" jer upotreba je neograničena. Samo ovisi koliko ste spretni sa korištenjem kistova. Ova četkica sa slike ima dlačice od kozje dlake i na dodir su te dlačice veoma mekane i svakako preporučujem ;-) Koristim ju svaki dan i rezultati su odlični.

Dvostruka četkica

Dvostruka četkica se može koristiti za nanošenje sjenila i nanošenje ruža. Moram priznati da ja ruž rijetko koristim jer ga pojedem pa... Dlake su sintetičke i jako dobre za nanošenje sjenila. 


Zalutala ovčica :) 

evo imam i jednu Avonovu četkicu koja je isto dobra i kupila sam ju na akciji, malo je bila skuplja, ali eto mi žene :-D


Za spretne ručice je korisna jer se može tuš sa njom nanositi kao i sjenillo da dobijete onu lijepu crtu u kutu oka. Ja je koistim kada imam više vremena za šminkanje ili kada se učim kako nanjeti tuš ili nešto slično.

Slobodno komentirajte, pitajte i preporučite ako još znate neke dobre preparate :-)











Nema komentara:

Objavi komentar