srijeda, 19. studenoga 2014.

Moja Wish lista

U zadnje vrijeme vidim da su ovi postovi dosta popularni, pa reko da ne budem iznimka.
Čak se povela rasprava zašto bloggerice rade te liste, da li zbog sebe ili da im netko drugi to kupi.




Ova moja lista nije sastavljena da bi mi netko nešto kupio ali eto voljela bih samo dvije stvar sa liste koju ću u nastavku napisati.

1. Posao
Ovo mi je prvo na listi svih prioriteta, pronaći posao. Nema gdje nisam slala, Dm, Bipa, Muller, Konzum. sigurno se pitate zašto Dm, Bipa, Muller. Obožavam sve vezano za kozmetiku ali apsolutno sve i stvarno bih uživala radeći takav posao :) .
Slala sam i u državne institucije jer imam državni položen, a to je kao jako traženo. Nema gdje nisam slala, čak po par puta, više ni ne brojim. Ovo je prva želja sa liste za koju želim da se ostvari i to jako jako.



2. Završiti fakultet
 Idem na stručni strudij i ostao mi je jedan ispit koji nikako nemogu riješiti i imam osjećaj da se borim sa vjetrenjačama :/ .  Ovo je druga želja koju bih voljela da se ostvari.

3. Zdravlje
Bez zdravlja se ništa ne može i olako shvaćamo naše zdravlje i ne cijenimo ga dovoljno.


4. Sreća
Želim da sam ja i svi ljudi sretni :)


5. I na kraju :) Puno puno puno kozmetike i svih tih malih stvarčica koje mi poprave dan i raspoloženje :)

Slike preuzete sa interneta



Koje su vaše želje?





Nema komentara:

Objavi komentar