utorak, 26. kolovoza 2014.

Kenzo Jungle

Evo mene sa još jednim postom :)
Ovoga puta ću vam pisati o parfemu koji je meni osobno jedan jedini, jedinstven i neponovljiv.
Kenzo Jungle je parfem koje volite ili mrzite 


Ja bih sažela ovaj parfem u jednu rečenicu
                                                         Postoje parfemi i postoji Kenzo Jungle! :)

jmo prvo one tehničke stvari napisati.  U Douglas parfumeriji kažu: “Egzotičan početak kardamona, kima i mandaraine nastavlja se preko ylang-ylang, gardenije i sladića. Intenzivnu bazu čine akordi jantara, vanilije i pačulija.”
Na stranici Punmiris kažu: ” Kenzo Jungle je ime prvog butika Kenzo u Parizu. Kenzo Jungle prati dvije teme: prirode i cvijeta, ali je priroda Kenzo je posebna cyber-priroda. Začinjeni cvjetni miris bio je napravljen 1996. g. Otvara se prozračnom mandarinom i svježim kardamonom. Bazne note su sladić, fejerični karanfilčić i mlječni mango. Na kraju je raskošan ylang-ylang, slatki korijen, pačuli i vanilija – koji zajedno prave intenzivni senzibilni trag. Parfem je kreirao Dominique Ropion. “
Parfem dolazi u pakiranju od 30ml, 50ml i 100ml u staklenoj prozirnoj bočici čiji čep krasi slonić. Na stranici Pun miris se vidi i izgled kutije.
E sad kad sam napisala sve tehnikalije može prijeći na moje dojmove.

Prije jedno 10 godina ili možda malo više je moja susjeda intenzivno koristila ovaj parfem (nedavno mu se opet vratila :) ). Kako ona živi kat iznad mene, mora proći i pokraj mojih vrata. Svako  jutro u pola 7 je silazila i za sobom ostavljala trag tog moćnog parfema. Zašto moćan? Zato što je i nakon sat vremena u stubištu bio prisutan u svojoj punoj snazi. Kako sam ja u pola 8 polazila u školu, svako jutro samšnjofala parfem koji se jednako intenzivno osjetio.
Jedne prilike nakon duže vremena sam je pitala ime parfema i kada mi je rekla, odma drugo pitanje je bilo gdje ga ima za kupiti. U to vrijeme je još postojao Refan i tamo se mogao kupiti. Mom oduševljenju nije bilo kraja :) bočicu sam naravno gotovo momentalno kupila … No nakon što sam ju potrošila i otišla po novu, nije je bilo jer kako je rekla teta koja je tamo radila : “Izbacuju sve “stare” parfeme iz prodaje.” . I nije ga bilo više nigdje za kupiti … Stjecajem okolnosti sam neko vrijeme intenzivno išla u Zagreb i kada sam otkrila da ga tamo ima za kupiti, mojoj sreći nije bilo kraja. Od onda ga kupujem u Zagrebu i upravo danas mi je dečko kupio novu bočicu :).
Moje osobno poimanje parfema općenito je da drži jako dugo i da je miris postojan. Ovaj parfem je sve to, dovoljan je jedan špric i drži cijeli dan. Volim taj mirisni trag koji ostavlja, volim kada se naslonim na fotelju ili jastuk ostane miris i još dva dana miris ne popušta. Asocira me prvenstveno na zimu i hladnoću, nekako mi je onda najljepši jer ruku na srce težak je parfem, najbolje se miris razvije kada je hladno i razbija monotomiju. On tu zimu i hladnoću razbija sa svojom toplinom i neobuzdanim mirisom  . Divlji je i treba ga znati nositi, mislim da nije za mlađe djevojke (tinejđere) jer odiše nekom ja bi rekla zrelošću, oštar je i divlji, napadan. Za cure preko 20 godina je po mom nekom sudu ali neka svatko sam izabere. Ne sviđa se svima, ali je meni drag, jedinstven i neponovljiv. Probala sam različite parfeme i skuplje i jeftinije ali niti jedan se ne može mjeriti sa ovim, niti jedan nema tu snagu. Niti jedan parfem nije izazvao toliko kometara i pitanja kao ovaj.
Jungle vas obuzme i on postane vi. Kada prođete i ostavite za sobom mirisni oblak, svi znaju da ste vi prošli i ljudi vas poznaju po njemu  . Naravno da ga se nesmije staviti previše jer onda ne dolazi do izražaja taj osebujni miris, doslovno jedan špric i ljudi će vas zapamtiti :)
Kenzo Jungle službena stranica
Koji je vaš omiljeni parfem? :)





Nema komentara:

Objavi komentar