petak, 28. veljače 2014.

Dove




Prvo što pomislim kad čujem riječ Dove je kvaliteta.
Mislim da je to, bar meni osobno jedini brend čiji mi svi proizvodi odgovaraju. Mogli ste već zaključiti kako će se ovaj post baviti Dove-om i njegovim proizvodima.
Neznam da li se vi sjećate, ali znam da kad su se tek pojavili na našem tržištu, da su imali samo gelove za tuširanje. To jest kupke one od pola litre. I meni je to bilo super jer se ja nevolim mazati kremama zbog toga što mi nije svaka krema dobra, pa mi koža ne upije kremu.
Od Dove-a sam još probala kremu za ruke, sapun, kremu za tijelo, maslac za tijelo i mislim da je to to. Imam u planu probati šampone i sve što imaju za kosu jer ako im je ovo sve dobro onda i proizvodi za kosu moraju biti dobri. Vidjela sam da ih imaju u Muller-u. Ono što mi se još sviđa što promiču stvarnu ljepotu i stvarni izgled normalnih žena. Osjećam da ne prave pritisak na žene i cure da izgledaju što mršavije, nego da vole sebe i svoje tijelo.
Dove proizvodi nisu skupi i dostupni su nama običnim ljudima. Omjer cijene i kvalitete je i više nego zadovoljavajući. Isto tako ambalaža proizvoda je lijepa i decentna. Prije svega prepoznatljiva plava slova i bijela pozadina na večini proizvoda. Mislim da imaju još i ambalažu crvene boje, a ti su proizvodi za zrelu kožu i sive boje koja označava da su proizvodi za muškarce. Pakiranja po količini su solidna, ali bi krema za ruke mogla biti malo veća jer se brzo potroši. Primjetila sam da njihove kreme imaju više manje isti miris pa nema straha da će se mirisi pomješati. Evo malo sličica.







Nema komentara:

Objavi komentar