utorak, 30. rujna 2014.

Nova rutina u njezi kose i tijela

Evo još jedan novi post :)


Ovog puta ću vam pisati o mojoj novoj rutini. Kako tijela tako i kose.
Ova primjena rutine se nekako dogodila spontano i nisam ju planirala. Dugo vremena sam tražila proizvode koj će mi odgovarati i koji će raditi ono što im je u opisu djelovanja.

Svi ovi proizvodi su moja "otkrića" :) i čak sam ponosna na sebe jer sam svoju njegu svela na osnovne proizvode koji zaista djeluju.

Pa krenimo.

1. BabyLove gel za kupanje 

O ovome gelu sam već pisala ovdje. Ali i iovde ću ukratko napisati :) . Ovaj proizvod koristim i za tuširanje i za pranje kose. Nema natpisa na boci ( za volumen, za ovo, za ono) ima jednu jednostavnu funkciju, a ta je da čisti. Kosu i tijelo očisti ali ne isuši i to je to. Zapravo sam to cijelo vrijeme tražila od proizvoda. Nježno čišćenje i blagi miris. Dodatni plus je taj što je boca u kojoj se nalazi velikaaa (500ml), a cijena je 20kn :)
Naravno da ću opet kupiti.




2. BabyLove losion za laku noć

Detaljnija recenzija ovdje . Kao što sam i u recenziji napisala, tražila sam dugo vremena nešto što će mi koža upiti i neće ostavljati masni film na koži. I ovaj losion je moj must-have koji me oduševio, miris mi se više sviđa kada ga nanesem na kožu (bude blaži) :). Za cijenu od 13ak kn je savršen :)



3. Piva

Sad se sigurno pitate kako se piva ovdje našla.
Jako dugo sam patila za svojom kosom kakvu sam imala prije nego se frizerka dočepala moje kose.
Probala sam skoro sve šampone, regeneratore, maske i ostala čudesa. I efekat je bio samo kratkotrajan :( . Piva je ovdje u službi ljepote :). Kako sam zadovoljna sa gelom za bebe spomenutom ranije, tražila sam nešto što će mi kosu nahraniti ali mi je neće sljepiti. Naletila sam na ove postove ovdje i ovdje . I prije bolje sam odletila po pivu :) ... Najjeftiniju sam uzela od 2 litre i pustila da izlapi :) ... Dakle odlično oktriće, kada sam kosu oprala sa BabyLove gelom uzela sam pivu koju sam predhodno ulila u čašu od 2 decilitra, Stavila sam manji lavor u kadu i počela po kosi izljevati pivu. Znamo da piva nema neki miris ali on ispari pa se nemorati bojati :) i opet iz lavora prelijete pivu i čašu i jedno dva-tri puta polijete kosu . Piva malo kosu očvrsti i nahrani ju, nemojte se prepasti ako vam je kosa malo kruta na dodir, kada se osuši kosa i ta krutost će nestati. Kada ste kosu polili pivo malo kosu zgužvajte, ako naravno želite lokne. Moja kosa je prirodno kovrčava ali je nježna i mekana i tanka pa joj treba nešto što će ju očvrsnuti.

4. Afrodita Šampon od bijelog luka Recenzija ovdje

Ovaj šampon je meni za dubinsko pranje kose i rotiram ga sa BabyLove gelom za kupanje.
Šampon zbilja očisti kosu i ona nakon njega "škripi" pod prstima.
1 ltira / 20ak kn

5. Le Petit Marseiliais sa karite šampon

Ovo sam uzela jer mi se svidio miris ali me nije posebno oduševio. Čisti kosu i malo ju nahrani. Skupa sa Afroditom i BabyLove ga rotiram :) ...




Dakle sve skupa 5 proizvoda koji su cjenovno prihvatljivi, a svojom kvalitetom mogu mogu parirati sa nekim puno skupljim proizvodima. Još nešto važno ovi proizvodi nemaju SLS u sebi.


Kakva je vaša rutina?












2 komentara:

  1. Ovaj Afroditin šampon stalno planiram kupiti pa nikako. Morat ću ga stvarno konačno uzet kad potrošim zalihe. :)

    OdgovoriIzbriši