petak, 1. svibnja 2015.

Birthday new in / Rođendanski noviteti

Hello :)

At Tuesday was my birthday and now I'm 25 years old :).

I recived some presents so here are pictures with little description.


Pozdrav ljepe moje :)

U utorak je bio moj rođendan i sad imam ravno četvrt stoljeća ili u prijevodu 25 godina.

Dobila sam i par poklončića, evo malo slika i opisa.









Sony Xperia Z1

First and most important my boyfriend bought me a mobile phone Sony Xperia Z1 :). I had old Samsung Galaxy Note II, that note was 5 years old and you can only imagine speed of phone. So my dear boyfriend got me new phone with big memory for applicatinos and lot's of RAM. I have a habit of overloding phone with apps and pictures so this one is for me. Thank you my love <3.
p.s. In pictures mobile may seem smaler, but in reallty is really big.

Ovaj je poklon najljepši i najvažniji. Moj dragi mi kupio Sony Xperia Z1 mobitel. Imala sam onaj stari Samsung Galaxy Note II koji je bio star 5 godina i možete misliti njegovu brzinu. A ovaj Sony em što ima veliku memoriju em mu je RAM baš za mene. Imam tu manu da na mobitele trpam aplikacije i slike da to nije normalno, pa treba to sve vrtiti. Hvala dragi na divnom poklonu <3.
p.s. Na slikama djeluje manji nego što je, u stvarnosti je jako velik.





Bag from Frankfurt

This gift came to me from Frankfurt, my sister in law gave it to me. Beautiful bag, so elegant and chic. For every day with some interesantig details.

Ovaj dar je došao ravno iz Frankfurta, poklonila mi ga je moja šogorica. Ova prekrasna torba izgleda elegantno i šik. Onako za svaki dan sa praktičnim remenom i zanimljivim detaljima.








Chocolate

A lot of chocolates and they are all so tasty. Bye bye diet :)

Punoooooo  čokoladi koje će biti pogubne za moju liniju ali što se može. Ovako lipe stvari se ne ostavljaju.


T-shirt form New Yorker

This black T-shirt with lace sleevs looks so good and this lace is elegant. Gift from my mother in law.

Ova crna majica nije nešto što bih si sama kupila ali mi je drago da mi ju je dečkova mama kupila jer mi odlično stoji. Ima čipkaste rukave koji izgledaju elegantno.






Bracelet from New Yorker

Beautiful gold bracelet with pearls.

Prekrasna zlatna narukvica sa biserima. Meni se odma svidila i odma sam je stavila na ruku.








Socks from Lidl

This I bought on sale for only 1,80$ :) ... Super fluffy socks for winter.

Ovo sam si sama kupila, na sniženju samo 10kn :) ... Predivne čarape za zimu, mekane i flafi.






Soap for Pyrus

Interesanting soap that looks like leaf. Soap is with lemon grass and tea mulberry. I didin't try it yet.

Ovaj zanimljivi sapun iz Pyrus-a izgleda kao list, sapun je sa limunskom travom i čajem duda. Nisam ga još probala, ali kad budem javim dojmove.






Dm gift card

This is first time I got something like that. So, it is a card with certain amount of money that you can spend in DM drogerie markt. I wolud like to hear your suggestions what to buy :)

Ovo je prvi put da sam ovako nešto dobila. Dakle kartica na koju se uplati određeni iznos kuna koji se onda troši. Primam prijedloge što da kupim :)









That's all, thank you for reading :*
To je sve, hvala što se čitali :*















Nema komentara:

Objavi komentar