četvrtak, 2. travnja 2015.

My Essence collection / Moja Essence kolekcija

Hello everybody!


Pozdrav lipi moji!


Here is post about my Essence collection, I announced on my facebook page Makeup, life and style. So let's get started :) *

Evo posta o Essence kolekciji, koji sam najavila na svojoj facebook stranici Makeup, life and style.
Krenimo :)   *


Essence The lash curler mascara

Hm, it is ok mascara, good black, but this part where is written Twist, Curl, I don't understand why this transparent part of plastic is moving :( ... It is impossible to twist this part and apply mascara. A few times I stab my self in eye when I tried to apply it that way. But when you are holding your fingers on this pat where are little dots it is ok :) ... All in all good average mascara, I think that it is not available any more.


Ok maskara, ali ovaj dio koji se kao okreće, na slici di piše Twist, Curl mi nije jasan. Koliko sam shvatila, ova prozirna plastika bi se trebala držati prilikom nanošenja maskare, ali par puta sam se ubola u oko pa naravno od toga ništa :( ... Kada držite maskaru na ovom točkastom crvenom dijelu onda je čisto ok nanošenje :) ... Sve u svemu dobra maskara, ali mislim da je više nema u prodaji.





Essence All-in-one BB cream

BB cream that is very good, I don't have problematic skin so I don't know how it behaves on problematic skin. It gives me a little color on my face and moisturizes skin. This one is in color Universal 01, it is light on skin and gives good coverage. Cream stays all day on skin so it is excellent.  


Dobra BB krema, da malo boje mom bljedom licu. Lijepo nahrani kožu lica i ne uzrokuje mi probleme na koži. Moja koža lica nije zahtjevna i nemam prištiće, osim u PMS-u. Ova je krema u boji Universal 01. Meni ostaje na koži cijeli dan bez popravljanja, tako da definitivno kandidat za ponovnu kupnju :)






Essence silky touch blush 


This blush is in color 30 secret it girl, to me is like peach, it is silky soft blush but when you apply it on liquid foundation it creates circles on cheeks and it is not evenly distributed, so first you have to apply powder on liquid foundation. Cute little blush for peachy cheeks in spirng with good fresh look all day.

Ovo rumenilo u nijansi 30 secret it girl me podjeća na neku breskvicu. Nježno rumenilo, nježne teksture ali kada ga nanosite na tekući puder ne rasporedi se ravnomjerno i stvore se kao nekakvi krugovi koji je izgledaju lijepo. Zato ako ste nanjeli tekuću podlogu, stavite onda tranparenti puder u kamenu pa tek onda ovo rumenilo. Baš pravo proljetno rumenilo za rumene obraze za cijeli dan.







Essence blush stick


This one is blush in stick, and this is real peach color :) 030 miss peachy. It is soft and easy to apply like cream, 
Stays all day on cheeks, good for spring.


Ovo rumenilo u stiku mi je prvo takve vrste i meni je super. Mekano je i lagano za nanjeti poput kreme. Mene nekako baš posjeća na proljeće, nijansa je 030 miss peachy, prava breskvasta nijansa :) koja izdrži cijeli dan.






Essence compact powder


This powder is excellent :) it is not all transparent but it can be for me. Pastel beige 11 is nice for my skin tone, smooth powder that giver matt finish and good to apply it before Essence silky touch blush. 

Ovo je super puder koji nije klasični transparentni puder, nijansa ima mrvicu nude boje u sebi tako da nije bijel. Nijansa je Pastel beige 11. Dobro je za nanošenje prije Essence silky touch rumenila. 






Essence eyebrow stylist set


This eyebrow set is super and I'm going to buy it again. This one is in 02 natural blonde style.In set we have two colors, light beige and brown. Some of the girl said that they are not satisfied brush, but to mi is ok. Love this set so much, you have my recommendations.


Ovaj set za obrve mi je super i kupiti ću ga ponovno :) . Set je u nijansi 02 natural blonde style, imamo dvie boje, svjetlo bež i smeđu nijasnu. Neke cure su pisale kako im kist ne valja, ali meni je ok. Volim ovaj set, moje preporuke su tu, tko voli nek izvoli :) .





Essence all about matt

Oil control make-up base  does the job and it fixes makeup on face through all day. It is like milky , white color but on skin is transparent. 

Dobra baza za šminku, mliječno bijele boje koja je na licu prozirna. uz to što matira kožu imam osjećaj da i fiksira makeup, pa je pogodna i za one specijalne prigode kad na primjer vjenčanja u sred ljeta :) .





Essence nailart magnet pen


I can't tell anything about this product because I didn't use it yet, but as soon as I do review is coming. for now it looks great.


Ovu olovku  još nisam probala, pa nemogu reći kakva je, ovako na izgled mi je lijepa :), ali čim probam, recenzija stiže.





Essence lipglosses


I really don't like lip glosses :( I ate them every time I put them on lips. This two have nice color, smell and nice texture. But for me they are not necessary, regardless which brand they are. 

Ne volim sjaila za usne općenito, bez obzira na brend. Nikad ih nisam ni volila, nekako svaki put kad ih stavim ja ih pojedem. Ova dva imaju lijepu boju, teksturu i miris ali ja ih ne stavljam :(. 










Essence All about Candies and Essence All about Nude



I reviewed Essence All about Candies KLIK here. 
About Essence All about Nude KLIK here. This review is in Croatian but I will Rewrite review on Blogger with better swatches.


 
Obe palete sam recenzirala, klik na gornje linkove u engleskom dijelu. Samo što ću za paletu All about Nude ponovo napisati recenziju na Bloggeru sa boljim svočevima :).




Essence pure skin cover stick


I have this product for a long time so I don't remember how it works, but it looks like is little dry :( color is ok for my skin tone but it is too long in my collection so bye bye :( .

Imam ovaj proizvod predugo u mojoj kolekciji tako da mislim da će ići u kantu. Boja je pogođena za moj ton kože, ali je nekako suh, ali možda mu je prošao rok trajanja pa odatle suhoća :( 







Essence nail polishes 

This one is Hello foils transfer solution, I didn't use it yet, but as soon as I do review is coming.

Hello foils transfer solution, nisam još koristila, ali čim budem, recenzija stiže :) .



Essence effect nail polish, color 18 that's my pop cake! Good nail polish with nice glitter.

Essence effect nail polish, color 18 that's my pop cake! Dobar lak sa preljepim šljokicama koje izgledaju kao pera.



Essence high shine top coat, good quality top coat with nice shine.

Essence high shine top coat, dobar nadlak sa lijepim sjajem.



Essence quick dry top coat, good coat with shine and it really works.

Essence quick dry top coat, super nadlak, koji daje sjaj i lak se brže suši.



Essence gel-look top coat, xxl shine,  nice shine and protection.

Essence gel-look top coat, xxl shine, daje lijepi sjaj i zaštitu.



Essence colour&go 181 unce upon a time, good gold and brown color.

Essence colour&go 181 unce upon a time, predivan lak smeđe-zlatne nijanse.




Essence color&go 104 sweet as candy, nails look like they have french manicure :) .

Essence color&go 104 sweet as candy, super lak, sa kojim nokti izgledaju kao da imaju francusku manikuru :) .






Do you have any of these products?
Imate li i vi neke od ovih proizvoda?



*not PR
























































Nema komentara:

Objavi komentar