petak, 9. svibnja 2014.

MJESEČNA KUPOVINA (NEW IN) TRAVANJ

Pozdrav drage moje :-)
Prošao je evo još jedan mjesec, mjesec koji je meni poseban jer mi je rođendan u travnju. Po meni najljepšem mjesecu u godini (ok to je više subjektivno mišljenje pa da vidimo na što sam kune trošila ovaj mjesec, ima svašta nešto za svakoga po malo :-) .

1. Catrice maskare
Kako se već dalo zaključiti po ranijim postovima ja volim sniženja, akcije i sve što ima veze sa popustima.
Tako sam u Muller-u ulovila ove dvije predivne maskare za cijenu jedne. Naravno nisam ni razmišljala da li da kupim ili ne, dovoljan je bio pogled na dvije predivne maskare od poznatog i kvalitetnog proizvođača za 40kn. Napisati ću o njima poseban post tako da ću samo staviti slike da vidite kako izgledaju, ako naletite na njih kupite nećete se pokajati :-) Gore su linkovi na stranicu Catrice kozmetike za navedene maskare.


2. Oasis Warm Sunset edt By Oriflame
Oasis link na miris
Ovu sam toaletnu vodicu kupila slučajno i nisam znala kakvog je mirisa. Ambalaža je jako lijepa i bočica je elegantna i mala, bočica ima 30ml i cijena je bila mislim oko 30kn na akciji u Oriflame-u. Jako je lijep miris, osjeća se miris jasmina, onako decentno ništa napadno, još također miris ima mirisne note vanilije i bijelog drveta. Iskreno neznam kako bijelo odrvo miriše :-). Ali pažljivim njuškanjem vodice osjeti se jasmin i vanilija. Volim na blef kupovati mirise jer rijetko pogriješim, a kad biram recimo u parfumeriji nastaje kaos jer se nemogu odlučiti. Ono što me privuče prvo je izgled bočice i ime parfema. Također odnedavno pročitam kakve mirisne note sadrži, a složit će te se da nešto što ima vanilije u sebi ne može loše mirišati :-):-)         :-)


3. Neo Chic trostruko sjenilo by Oriflame-u malu paletu sam također kupila iz Oriflame-a. Ima tri predivne boje, nježno roza, siva i crna. U pakiranju dolazi i mali aplikator za nanošenje sjenila, ali ga ja ne koristim. Pakiranje je isto predivno i jako praktično ,  unutar kutijice je i ogledalo (kako sam to mogla zaboraviti :-)). Zaboravila sam reći da je paleta dovoljna velika za tri boje i dovoljno mala za svaku torbicu 
Neo Chic Link

4. Sad nešto potpuno nepovezano 
Staklene šalice za čaj,kavu i slične stvari.
Inače obožavam šalice tako da koja god da mi zapne za oko mora biti moja. Ulovila sam ove dvije u Kauflandu i sad su moje omiljene šalice iz kojih pijem svoj cappuccino:


5. Essence stay natural korektor
Korektor općenito sam htjela već dulje vrijeme kupiti i to ovaj tekući. Kupila sam ovaj da testiram kako to na meni djeluje. Stvarno je jeftin i dolazi u jako praktičnom pakiranju. Imam samo jednu zamjerku, a ta je da je možda malo pre rijedak. Moj je u nijasni 03 soft nude, to je neka svijetla boja za nas blijede. Svaki dan ga trackam jer imam podočnjake (nisu veliki ni previše izraženi ali ih volim prekriti) i za sad se dobro drži.

6. DontoDent sensitive pasta za zube
Ova pasta za zube pomaže u zašiti osjetljivih zubnih vratova te spriječava nastanak kamenca i karijesa. Ovo mi je već druga tuba i prezadovoljna sam. A za cijenu od 10kn radi bolje svoj posao od puno skupljih pasti za osjetljive zube. Pakiranje joj je isto veće i ne dolazi upakirana u kutiju, što mi se sviđa jer nema dodatnog smeća, stvarno ta kartonska kutija nije potrebna. Kao dokaz da nije korištena je na samoj rupici di izlazi pasta mala folija koja je dosta čvrsto zaljepljena na tubu.

7. Torbica iz Muller-a
Rođendanski poklon od dragog. Torbica mi je fantazija. Tako je praktična i nosiva uza sve. Predivne boje i jako kvalitetna (bila je 230 kn, Snižena na 160kn) i za tu cijenu mora biti. Ono što mi se još sviđa je to što nije proizvedena u Kini i što se ista takva prodaje u Njmeačkoj za protuvrijednost u eurima. Normalno standard nije isti ali eto. Pitate se kako znam, e pa u torbi je bila ona viseća etiketa sa cijenom u eurima. Dolazi sa dva remena; jednim kraćim (sa njim je torba kao večernja torbica) i jednim dulijm (sa njim je to torbica za svaki dan).


I to je to! :-) Što ste vi u travnju kupile? 










   





Nema komentara:

Objavi komentar