utorak, 24. prosinca 2013.

Njega kose

Dosta znam o kosi, jer sam sa svojom kosom svašta radila i isprobavala. Također sam i dosta čitala o kosi. Ja imam prirodnu boju kose i ne farbam se. Imam ajmo reći valovitu kosu koja zna biti i kovrdžava. Opće poznata stvar da se takva kosa ne stanjuje prilikom šišanja osim ako kose ima stvarno puno i ako je vlas sama po sebi debela. Moja kosa je tanka i nemam je baš tako puno da bih ju stanjivala. Međutim moja frizerka nije isto mislila i ona je meni nju stanjivala i stanjila ju je do te mjere da kad mi je kosa rasla samo sam imala dva dobra pramena kosa. Grozno. Nakon nekog vremena sa skužila da mi se kosa počela obnavljati, sa tim da mi i mlada kosa raste.
Kako sam ja željela imati kosu kakvu sam i prije kobnih šišanja imala, odlučila sam se ošišati tako da sav onaj uništeni dio ošišam. I kosa je stvarno kratka bila, a inače patim za dugom kosom. I tako je krenulo sa mojim pokušajima poticanja rasta i što boljeg zdravlja kose.
Ricinusovo ulje koje se može kupiti u ljekarni i jako je jeftino se pokazalo učikovito, no treba biti uporan i dugo ga koristiti.
Ali kako sam ja nestrpljiva, malo sam htjela odrezati vrhove pa sam napravila jos gore. No i to je proslo i danas imam zdravu kosu. Koja nije dugačka koliko bi ja htjela ali narast će kosa.

Savjeti:
Regenerator- ako ga morate koristiti stavljajte ga samo na vrhove i do pola duzine kose. Nikako na tjeme jer će se kosa brže zaprljati, a i izgubiti će volumen. Mislim da je bolje investirati u malo kvalitetniji regerator.
Šampon-jako je važno da znate kakva je vaša kosa. Treba ih s vremena na vrijeme promjeniti jer se kosa navikne na određeni šampon. Također i kosa se mjenja, moja je bila suha i bez volumena, a sada se ona brzo masti. Vrlo je važno da kosu ne peremo prečesto jer ju to iscrpljuje i isušuje. Najbolje je npr ako subotu i nedjelju ne idemo nikuda ili nigdje moramo biti sređeni, oprati kosu u srijedu kako bi se ona do nedjelje odmorila. Ja tako radim i kvaliteta kose mi se popravila. Ako idem negdje preko vikenda jednostavno napravim punđu, trik kod pravljenja punđe sa tankom kosom je uzeti što deblju gumicu za kosu. Ja sam u Bipi našla smeđe (flafaste) gume. Tako da mi punđa izgleda punije.
Maske- maske stavljam uvijek prije pranja, moja kosa je prirodno mekana pa mi onda bude beživotna.
Nemojte previše preparata stavljati na kosu jer onda imati kontraefekt i onda sve to nema smisla. Probajte početi tako da za početak samo šampon i regenerator upotrijebite, i nanesete serum samo na vrhove. Ako mislite da trebate jos neki preparat staviti postepeno poslije svakog pranja dodavajte po jedan proizvod pa će te vidjeti kako kosa reagira i izgleda. U ovom slučaju vrijedi ona izreka "Manje je više."

Nema komentara:

Objavi komentar